När Mia träffade the sexpack of her dreams!

Jag tänker göra ett litet försök att göra min blogg lite intressant igen genom att berätta en historia från helgen! :)

Det var så här. På lördagseftermiddagen kom jag hem efter jobbet och min syster stod lyriskt vid dörren och väntade på mig. Jag hann knappt få av mig skorna innan hon berättar vad det är som är orsaken till hennes trevliga humör. Hon hade nämligen varit på fotboll på dagen och hon ville tacka värmen väldigt mycket. Den gjorde nämligen så att en av fotbollsspelarna tog av sig tröjan i pauserna och visade sina (enligt Mia) inte av denna värld / ingjutna i magen / perfekta / overkliga magrutor.

Senare på kvällen gick jag och min syster ut till Öltältet och där var just denna kille vars mage Mia hade drömt om hela dagen. Jag bestämde mig då för att ta saken i egna händer, så när vi stod ett par stycken (däribland magruts-killen) och konverserade i surret skickade jag helt enkelt fram henne till honom. Eftersom hon är ganska liten så var det inte så svart för mig att bara knuffa henne den meter fram till honom och sedan tillade jag "Hon har något att berätta för dig".

Mia tittade förvirrat på mig och insåg sekunden efter att hon inte kommer ur det här så istället vände hon sina lite rosiga kinder mot honom (hon är ungefär i höjd med hans magrutor) och sa: "Jag såg din mage idag på fotbollsplanen". Med en stolt blick visar han upp sina magrutor för andra gången denna dag och alla som står runt honom kollar beundrande och frågar om de får känna.


Mmmmm
2009-06-01 @ 19:24:07 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: -

Och sen? :)

2009-06-02 @ 00:24:25
Postat av: -

och sen då? =)

2009-06-02 @ 00:30:52
Postat av: Anonym

lucke ju ;)

2009-06-02 @ 08:20:19
Postat av: Michelle

mums, ser gott ut med glass. Det är ju så fruktansvärt varmt idag!

2009-06-02 @ 15:29:14
URL: http://michellabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0