Paris Hilton!

Kollade precis på reprisen av Paris Hilton's My new BFF (kanske världens mest onödiga TV-program?) och jag måste erkänna att det var ganska roligt. De mest ointelligenta människorna i världen samlade på samma plats. Då kan det låta ungefär så här:

"Jag gillar inte att festa så mycket. Jag provade på det ungefär en månad, men sen insåg jag att det inte var så coolt"!

"Jag är redan kändis, fast ingen vet om det än"!

"Paris och jag är ganska lika. Vi båda gillar att festa och vi är snygga"!

2009-06-07 @ 19:10:16 TV & Film Permalink


Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg du har :)

Följa varandra på bloglovin?

2009-06-08 @ 12:29:05
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0