Snart är det slut!

Hejsan!

Först och främst vill jag tacka för den stigande besöksstatistiken, det känns roligt. Men jag förstår inte vad det beror på? :) Trots att jag knappt inte har hunnit skriva någonting de senaste dagarna på grund av student och jobb.

Nu dröjer det inte länge tills jobbet drar igång på riktigt och jag kommer rulla fram. Att äta glass varje dag kan ju inte vara bra för hälsan! Dock betyder ju det att skolan är slut och det är ju positivt, jag mår fortfarande skit över att ha mitt sista prov senare än en tredjedel av skolan har slutat (och därmed blivit arbetslösa=).

Så nu får det vara nog, jag ska försöka komma på något roligare att skriva om tills ikväll! :)

Puss




2009-06-07 @ 16:49:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0