Stackars Maggan!

"Fan, idag när ag sue öppna en uca i öet och ta ut en tari så hö green med musi på att rama i mitt huvud. Ag försökte flytta mig i sided ite för snabbt och stäckte nacken och an nu inte röra mig. Igger i sängen som en invaid och kan inte flytta mig en mm ens..."

Någon som förstår vad det står? Nej, det är nämligen så här min systers sms till mig ser ut nuförtiden när hennes knappar är lite lustiga. Men, jag kan lite enkelt förklara ungefär vad som har hänt. Min syster skulle ta ner en förpckning med müsli från skåpet i köket, och eftersom hon är så liten når hon inte riktigt upp och den faller rätt över henne. Hon ska då försöka förflytta sig i sidled för att inte få müslin i huvudet, men gör det lite för snabbt och sträckte hela nacken.

Hoppsan Mia, nu är hon nämligen sängliggande och kan inte röra sig överhuvudtaget. Snälla, var trevliga och skänk henne en liten tanke. Det är ju synd om henne! :)


Idag är det hylla Maggan dagen :)
2009-06-02 @ 16:48:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Marie

Wendela,, kom hem, Mia behöver dig mer än någonsin.... =)

2009-06-02 @ 17:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0