Världens sexigaste män!

Jag tog mig friheten att göra något av det jag är allra bäst på (eller som jag ägnar många av dygnets timmar till). Nämligen att lista de sexigaste männen jag vet. Har jag missat någon, eller om ni har något att tillägga tar jag gärna del av det. Jag undrar också om något genomgående mönster syns? :)

Columbus Short
Motivering: Kolla på färgen, kolla på ögonen, kolla på musklerna och kolla på händerna. Detta blir svårslaget för de andra!


Pharell Williams
Motivering: Hyn och ögonen glänser. Att man kan vara så hård, samtidigt som man är så extremt söt tror jag inte är det lättaste!


Eric Dane
Motivering: Han är het, het och het. Dessutom är han riktigt katig och en player-läkare i Grey's anatomy. Sexigt (men bara på TV).


Wentworth Miller

Motivering: Jag tror inte att så många ord som behövs. Han kan vara den sexigaste mannen som finns. Hans fåordhet och sätt att lösa alla problem som kommer upp gör att man börjar dregla. Och hans ögon!


Paul Walker
Motivering: De där strecken ner i byxan (vad heter de egentligen?). Hur är det möjligt att avla fram sådana?


Kanye West
Motivering: En skön röst och en skön stil blir en bra kombination!


Johnny Depp
Motivering: Han kan vara den sexigaste piraten världen skådat. När han har skippat piratlooken har han ersatt den med ett mystiskt sätt som är så sexigt att man dör. Men, hur gammal är han egentligen?


Robert Pattionson
Motivering: Han ser lite ut som ett psykfall på bilder (kan det vara det rufsiga håret), men i Twilight är han snygg som få. Kan det även här ha något med mystik att göra?


Brad Pitt
Motivering: Han är Brad Pitt, vad mer ska man säga? Finns inte Brad Pitt med på en lista över världens sexigaste män, då är det ingen lista över världens sexigaste män.


Cam Gigandet

Motivering: Hans återkommande bab boy-roller är otroligt sexiga (fast ännu en gång bara på TV) och lite tatueringar är väl aldrig fel?


50 cent

Motivering: Kanske inte det vackraste världen skådat, men jag säger bara en sak. Kolla kroppen!


Zlatan Ibrahimovic
Motivering: Sveriges fotbollsstjärna nummer ett. Det går inte säga något annat än sexig, sexig, sexig.


Kim Lindman

Motivering: Sist men inte minst har vi vår lokala stjärna, Kim Lindman! Vem skulle inte dö för hans brunbrända och muskulösa kropp? ;)
2009-06-03 @ 21:30:44 Mode & Skönhet Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah kim ;)

2009-06-03 @ 21:49:46
Postat av: Anonym

kim borde fan kommit först!! eller är det i rangordning?

2009-06-03 @ 22:11:52
Postat av: maja

kim borde vara först ju

han är ju gudomlig för fasiken! :P

han är ju min, hehe

2009-06-03 @ 22:25:30
Postat av: Anonym

semten sie att kim lindman ens är med på denna lista?

2009-06-04 @ 00:30:57
Postat av: Kim

Wendela, med det vi har borde jag kommit först ;) Aight?

2009-06-04 @ 03:32:29
Postat av: Em

Många av dom är riktiga hetingar!

Kram,Em

2009-06-04 @ 12:48:43
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: Nina

Hett hett :)

Muums :)

2009-06-04 @ 12:49:14
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fan gör zlatan på listan? Slisk slisk slisk och åter slisk på han!!!!

2009-06-09 @ 18:44:15
Postat av: Casandra

Vad fan gör zlatan på listan? Slisk slisk slisk och åter slisk på han!!!! / glömde mitt namn innan

2009-06-09 @ 20:03:22
URL: http://cassif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0