Utgång!

Hemkommen från jobbet nu. Är dock lite sjuk, en sjukdom som antagligen förvärrades igår efter mitt första bad. Eller egentligen var det ju inte mitt första bad, utan min kära pojkvän som badade mig första gången i år. Sedan gjorde han det ännu roligare genom att hålla kvar mig i vattnet en liten stund också. Det är ett väldigt bra minne från mitt första dopp år 2009!

Ikväll är det onsdag, men på sommaren bryr man sig inte alls om vad det är för dag, så vi ska gå ut. Verkar även som att förfesten kommer bestå av en Mario Cart-turnering. Undrar vem som blir först med att lämna soffan på grund av vrede/dåligt förlorarbeteende ikväll. Jag lovar att återkomma om det! :)

Puss


Puss
2009-06-17 @ 17:06:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

sexigt ;)

2009-06-21 @ 17:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0