Student!

Jag tror inte att det är så många som har tid att läsa någon blogg idag, eftersom det är student. Och därför tänker jag inte skriva så mycket heller! :)

Jag vill bara gratulera alla som tar studenten! Grattis!

Nu ska jag göra en fläta på Mia. Hon är nämligen lite ledsen över att vara paralyserad så hon får ligga i sängen när alla firar studenten. Hon vill ju också känna sig lite fin, och som den underbara lillasyster jag är gör jag självklart en god gärning för den handikappade mänskligheten!

Pusshej


Min söta syster när hon tog studenten. Och när hon var lite mer rörlig! :)
2009-06-05 @ 13:36:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt student:)

2009-06-06 @ 19:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0