Sol!

Gud vilket härligt väder det är idag. Det är en sådan dag man känner för att bara gå i bikini, sola och bada hela dagen. Synd bara att jag inte har tid och därför har missat alla de fina dagarna nu med att jobba. Åh!

Dock är det bara tre och en halv dag kvar på praktiken nu innan student och sedan bara två dagar till i skolan. Sen är det sommar och då hoppas jag på fler såna här dagar! :)

Jag vill också be om ursäkt för att min blogg har blivit så otroligt mycket tråkigare den sista tiden, men jag har bara för mycket att göra för att hinna skriva något roligt. Jag ska nog försöka att bättra mig redan tills ikväll! :)

Puss

2009-06-01 @ 17:01:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar vädret :D

2009-06-01 @ 17:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0