Skolavslutning

Skolavslutning idag! Följdes av ett besök hos Jenifer där vi gjorde en liten video. Dock har jag inte tillåtelse att lägga upp den här - än. Min övertalning pågår alltså redan för fullt. Sedan gick vi hem till Edvin där det var bullkalas. Precis som det var på skolavslutningarna när man var liten! :) Har väldigt mycket roliga bilder, men kan tyvärr inte lägga in dem på grund av att jag och kamerasladden inte befinner oss på samma ställe!

Nu ska jag äta och fixa mig lite innan det bli skolavslutningfest! Återkommer nog innan jag går ut! Puss :)


Brist på bilder på denna dator resulterar i gamla lite skrämmande bilder!
2009-06-10 @ 16:45:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

Hoppas ni hade det great trots allt regn!

2009-06-11 @ 12:50:37
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0