Nossenbeteenderna!

Hej!

Nu är det äntligen slut på sex dagar av jobb i sträck (och knappt inga andra aktiviteter) och framför mig har jag tre lediga och soliga dagar. Dessa ska spenderas i Nossen, och jag faktiskt har fått lite försmak av vad som komma skall efter att ha åkt dit efter jobbet i ett par dagar:

En kille spänner sig hela tiden och studerar konstant sin solbränna, och pratar dessutom om den!

En kille leker med sin hund Simba i vattnet!

En kille påpekar hela tiden hur trevlig han är (om det är sant tål att diskuteras)!

En kille har ADHD och stimmar omkring som att han aldrig har sett vatten förut!

En kille tjatar om hur roligt det skulle vara att paddla hela tiden!¨

En kille bränner sig om och om igen!

Alla killar smörjer hela tiden in sig i kokosolja och är otroligt petiga med sina solbrännor!

En tjej håller alla killar med lunch och solkräm!

Den som lyckas klura ut vilka dessa beteenden stämmer in på lovar jag en fin present! :)

Ps Glöm inte att adressera till Nossenbaden om ni vill skicka ett brev till Kim Lindman! :)

Lite synd att det inte finns kameler på svenska stränder bara!


2009-06-29 @ 20:43:19 Humor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0