Ledig dag!

God morgon!

Idag var jag uppe tidigt, redan vid 8.15. Det är ovanligt för mig ska jag säga. Mia skickade nämligen ett sms och skrev att vaktmästaren i vårt hus snart kommer och ska kolla på vattenläckan som blev i vårt kök som blev under ett häftigt regnväder förra veckan. Tack Mia och tack pappa för att ni berättade det. Tack för att ni berättade att jag skulle få besök på morgonen när jag fortfarande ligger i sängen och sover, med håret åt alla håll och rödmosig i ansiktet.

Dagens planer är att först och främst äta frukost. Sedan ska jag och Robin antingen åka och bada eller gå på ALV. Då graderna på termomtern inte visar mer än 13 grader sist jag tittade hoppas jag innerligt på det sistnämnda. Men det vågar jag självklart inte säga till Robin som innerligt vill bada (och som för övrigt sover fortfarande).

Bye bye! :)


Kanske äta lite glass?
2009-06-16 @ 09:18:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mia

Men nu är det ju så att jag berättade typ en sekund efter att pappa sa det... :P

2009-06-16 @ 13:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0