Jag lärde mig i alla fall hur jag inte ska göra!

Hej!

Kom precis hem från jobbet nu och är skapligt trött efter att ha stått och försökt se in i Jennas korvkiosk samt även råkat hälla ut mass mjukglass på golvet och över mig själv. Att skura golv är ju inte precis det roligaste jag vet, men som tur är har jag väl lärt mig hur jag absolut inte ska göra nu.

Gårdagen var superrolig och än en gång vill jag gratulera alla studenter. En av dessa studenter ansåg också att det hade skrivit mycket lite om honom i min blogg på länge, och eftersom jag inte har någon ny historia på lager får det bli en gammal goding istället. Läs här om...


Nu ska jag duscha och plugga, jag är ju fortfarande superglad över mitt oväntade prov på måndag. Yes!


Wendela skrurar även väggar ibland! :)
2009-06-06 @ 16:41:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna BB

För vem vill gå i ettan nu? INGEN, INGEN! :)

2009-06-06 @ 17:40:50
URL: http://annabeth.blogg.se/
Postat av: Anna BB

Haha, jag har jobb på ica i höst! hihi! ;P

2009-06-06 @ 19:03:28
URL: http://annabeth.blogg.se/
Postat av: Niklas

Haha trodde du skämtade igår! Man får väl tacka för att du lyssnar :) Hoppas du hade lika roligt som jag igår!

2009-06-06 @ 23:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0