Häp henne med bogginägg!

Fick precis ett litet meddelande av en "gammal vän" som säger att jag borde sluta blogga och istället börja spela Khan Wars istället. Kan någon mer teknisk människa förklara för mig vad det är för något?

Mia skulle då svara på smset med sin jättebra mobil där siffran 5 inte fungerar och därför heller inte bokstäverna jkl. Hon skulle då svara att han istället skulle hjälpa mig med att blogga och det blev ungefär: "Häp henne med bogginägg istäet. Du sue bi så popuär". Det är ganska roligt att säga de meningarna, prova det! :)


Min gamla vän :)



2009-06-01 @ 17:58:39 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Med roliga inlägg menar jag absolut inte det här:P

2009-06-01 @ 18:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0