Glad dag!

Åh, jag är så glad idag! :)

Hade det absolut sista provet idag och det känns som att det gick bra. Nu känns det verkligen att allt är slut och man bara kan släppa allt. Det känns så lättande att inte ha något kvar nu efter att ha skrivit ett prov i ungefär två timmar (ja, det tar sin lilla tid när provet är på åtta sidor). Dessutom har jag fått reda på de flesta av mina betyg nu, och jag kan inte säga annat än att jag är otroligt nöjd där också! :)

Så idag gör det ingenting att vädret är kasst (precis som vanligt), att jag precis råkade slå i höften i balkongdörren (hur lyckas jag?) eller att Sofies axel har gått ur led (stackars henne förresten) för jag är glad ändå! :)

Nu ska jag och Robin gå och fixa armbandet som han fick av mig i studentpresent! :)

Puss puss gott folk!

2009-06-08 @ 13:45:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0