En hälsning från...

Idag har jag först kollat på Sex and the city där Carrie hade nackspärr efter diverse aktiviteter och sedan på Two and a half men där Charlie hade ryggskott efter ungefär samma aktiviteter. Är det någonting som går idag? Ont i diverse muskler av spärrar och skott? Dock fick ju Mia sitt nackspärr av att försöka ta ner mat från en hylla.

Jag har även en hälsning från min pappa (även kallas Terminator). Han vill att så många som möjligt ska gå på derbyt Gullringen-Vimmerby på lördag klockan 15.00 i Gullringen. Helst ska ni nog också hålla på Vimmerby för att han ska bli riktigt nöjd och inte ta av sig solglasögonen (som för det mesta sitter på plats) och spänna ögonen i er!

Nu ska jag ha myskväll med Desperate Housewives klockan 21.00. Jag ska nog inte meddela det till Robin förrän ungefär en minut innan. Jag skulle inte gissa på att det är hans favoritprogram! :)

Puss :)

2009-06-02 @ 20:04:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0