Efterlysning!

Min (fortfarande till största del paralyserade och nackspärrade syster) bad mig att göra en efterlysning åt henne på min blogg. Det låter lite som en kontaktannons/jobbansökan, men så får det bli!

Michaela söker en duktig massör eller en personlig assistent (jag uppfattade aldrig om det var en av dem eller båda kombinerat). Du får gärna vara manlig, lång, mörk och ha stora muskler, tydliga magrutor (gärna ingjutna) samt veta hur du ska använda dina händer. Det är inga problem om du tycker om att gå avklädd och det är ett stort plus om du kan sjunga och spela gitarr. Om du är en spansktalande latino är du redan anställd!
Dina arbetsuppgifter kommer vara att massera, underhålla och göra allt hon ber om utan att gnälla.

Tycker du att dessa uppgifter låter som något du skulle klara av eller tycker du att dessa egenskaper stämmer in på dig? Släng in en kommentar här nedan så ska vi se vad vi kan göra åt saken! Tack på förhand!


Gärna något liknande denna man, som är hennes framtida (dröm) man!
2009-06-08 @ 15:25:30 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: Sssss

fan vilken snygg kille! vill haaaa! :)

2009-06-08 @ 17:45:52
Postat av: A

Jag ställer gärna upp, säg bara när och var man ska dyka upp ;)

2009-06-08 @ 19:08:55
Postat av: Chris

hahaa, vart skickar man sitt CV? :P

2009-06-08 @ 19:09:55
Postat av: P

Går det bra med en asiatisk kroppsbyggare?

2009-06-10 @ 20:07:18
Postat av: Michaela

Hahahah, en asiatisk kroppsbyggare går jättebra! Har bara bra erfarenheter av dessa faktiskt!

2009-06-11 @ 20:31:09
Postat av: P

Det tror jag det!:) Du får se till att boka tid snart då!

2009-06-12 @ 15:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0