Jag dementerar!

På grund av lite envisa rykten som verkade uppstå under en viss festlighet igår kände jag att det var dags att dementera några olika saker angående mitt inlägg Världens sexigaste män!

1. Jag är inte kär i Kim Lindman. Kim är en av mina närmaste vänner och självklart tycker jag att han platsar på min lista

(ännu mer tycker jag att Robin platsar där!).  Att sätta honom på min lista över världens sexigaste män var endast på skämt och med glimten i ögat. Alla som känner Kim vet att han är mån om sitt utseende och därför tyckte jag att han platsade på denna lista.

2. Jag är kär i Robin Stolt. Robin är min pojkvän och självklart tycker jag att han är finast i hela världen. Men jag väljer att inte hylla honom i min blogg varje dag för att jag tror att det blir ganska tråkigt i längden för er att läsa. Dessutom tycker jag att det skulle vara lite pinsamt att ta med honom på en sådan lista.


Återigen vill jag påpeka att många av de saker jag skriver på min blogg är skrivna med glimten i ögat. Och ibland väljer jag att skriva om mina killkompisar i min blogg (ja, jag har faktiskt sådana trots att jag har pojkvän). Se nu till att njuta av studentveckan istället, den tar snart slut men min blogg kommer alltid att finnas kvar!


 

2009-06-04 @ 18:08:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0