Chokladsås!

Hemma efter en lite smått katastrofal dag på jobbet. Jag tror ingenting fungerade idag och droppen blev när jag råkade smeta in både mig själv, golvet, frysen och glassarna i chokladsås. Min (alltid annars så vackra, eller hur?) knallgula jobbskjorta blev väldigt vacker med bruna kladdiga fläckar och det var väldigt skönt att känna hur huden klibbade ihop med chokladsås. Därför tyckte jag att jag förtjänade att avslutade dagen med att lägga mig i massagestolen en stund, och höll inte på att komma därifrån!

När jag kom hem så hade Mia lagat mat åt mig. Och jag vill bara säga till alla som har några slags åsikter om det att nej, jag kan inte laga mat själv. Och förresten så gillar jag inte ens makaroner och köttbullar!


Maten Mia lagade till mig. Eller inte?
2009-06-21 @ 17:29:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

den där maten lagade väl inte mia? eller? :P

2009-06-21 @ 17:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0