Bitter?

Frågade min kära syster Maggan vad hon tyckte jag skulle blogga om ikväll och fick ett argt svar tillbaka:

"Skriv om varför alla killar är svin. Kan vi inte döda allihop. Och om de nu är bra så är de säkert bögar".

Oj, bitter någon?

Förresten, nu när jag ändå skriver om min syster kan jag dra en liten historia om henne. Igår när hon var grillfest med familjen Nilsson/Larsson (ni vet en sån där grillfest med barnfamiljer) säger en av festdeltagarna till Antonia (som går i sjuan):
"Just det Antonia, du går ju på Astrid Lindgrens skola. Gör du också det"? Det sista menat till Michaela (som förövrigt är 21 år). Hihi!
2009-06-07 @ 18:04:10 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, fast hon är väl liten men tuff? :P

2009-06-07 @ 19:27:13
Postat av: Anonym

Haha förstår den personen som sa det:P Enligt mig ser hon dock ut att gå 4-5 och inte 7an;)

2009-06-07 @ 22:36:27
Postat av: Niklas

Va bra det känns att man antingen är ett svin eller homosexuell när jag gick och trodde att jag var varken eller ;)

2009-06-07 @ 22:49:20
Postat av: Mia

Tack så mycket till den som sa att jag ser ut att gå i 4:an! Kan tänka mig vem denna anonyma person kan vara! Och Niklas, förlåt, jag hade en väldigt dålig dag och menade nog inte riktigt det där ;)

2009-06-08 @ 12:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0