Änglar och demoner!

Beklagar den dåliga uppdateringen, men jag har tyvärr inte haft tid. Och det känns inte riktigt som att jag kommer ha tid på hela sommaren...

Var som sagt i Västervik igår med Robin. Gick på stan, åt mat och gick på bio och det var väldigt mysigt. Mitt shoppingberoende har visat sig igen, genom att jag inte kan åka någonstans utan att shoppa. Trots att jag inte har några pengar och redan ligger på gränsen till back denna månad.

På kvällen gick vi på Änglar och demoner, och jag tycker faktiskt att den var bra. Men, jag har ju heller varken den tidigare filmen eller böckerna att jämföra med. De första tjugo minuterna trodde jag dock att jag inte skulle förstå något av filmen överhuvudtaget, men det är ju tur att jag har en pojkvän med så mycket kunskaper att han kan förklara. Trots att han hade fullt upp med att både äta godis och dricka läsk! :)

2009-06-12 @ 16:31:01 TV & Film Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0