Akta så inte en laserskrivare dödar dig!

Ska nu ta med mig mitt crew och bege mig till Björkbacken för att spela äventyrsgolf. Samma crew plus några till som jag igår spenderade dagen i Västervik med. Då jag även för första gången i mitt liv skulle hoppa från ett högre hopptorn än trean. Antagligen hade jag inte rätt teknik i mitt hopp eftersom det kändes som att jag sprättade upp diverse kroppsdelar. Mest skada tog antagligen den värsta kroppsdelen man kan slå i.

Det roligaste under hela dagen var när vi spelade vårt vanliga spel "Med andra ord". Spelet som går ut på att förklara ord utan att säga det, medan de andra gissar vilket ordet är. Jag nämner inga namn, men konversationen gick ungefär så här:

"En man. Som mördar"
"Mördare, döda, brottsling, dråp, soldat, mord..."
"Nej, alltså det är nog ingen idé att ni gissar. Det skulle vara laserskrivare!"

2009-07-16 @ 18:17:06 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha smart :P

2009-07-17 @ 20:49:41
Postat av: carro

Så himla snygg blogg du har :D allt bra med dig idag?



Kram

2009-07-17 @ 21:34:01
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0