Spammad!

Tog en stund idag innan jag fick igång datorn och facebook. Kanske berodde det på att min facebook än en gång har blivit spammad. Snälla alla ni som inte har något jobb och därför lever genom facebook, om ni råkar hitta en rolig bild som ni vill kommentera, då räcker det med en kommentar! Och om ni verkligen vill fortsätta konversationen, gör det då på någon annans facebook så man slipper få 75 nya händelser! Ni vet vilka ni är! ;)

Regnväder idag på jobbet betydde att ingen ville ha glass och jag blev förflyttad hem! :) Eller till Sylvia och Emma. Kändes nästan som förra sommaren. Tänk att det kan vara så roligt att jobba när man jobbar med några av de människor man tycker om mest i hela världen!

Nu blir det dusch och film! Funderar kanske på att våldgästa Linn och Linda, men endast om jag inte råkar somna först!

Puss

2009-07-19 @ 18:33:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0