Michaelas morgonrutiner!

Råkade komma hem mitt i sovmorgonen för min syster idag. Precis som vanligt låg hon i sängen, sov djupt och alla saker låg slängda runt henne. Om man verkligen kollar  lite närmare på detaljerna så är det faktiskt ganska underhållande!

  1. Hon ligger med huvudet under täcket!
  2. Endast benen sticker fram och de har inte fått något täcke på hela natten!
  3. Datorn ligger bredvid henne lättillgänglig i sängen!
  4. Glasögonen ligger (nästan mosade) under henne eftersom att hon i panik slängde av sig dessa sekunderna innan hon föll i sin djupa sömn!
  5. Boken ligger bredvid glasögonen eftersom att den föll ur händerna sekunderna innan glasögonen åkte av!
2009-07-23 @ 11:10:21 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon verkar vara en trött typ :)

2009-07-23 @ 11:39:30
Postat av: Niklas

Fan hon har verkligen koll på hur det ska gå till när man sover ;)

2009-07-23 @ 12:39:16
Postat av: Anonym

Lugn Michaela du är inte ensam! Det är ungefär såhär 90& av alla ungdomar beter sig i dagens samhälle...Det var skillnad förr när man fick jobba och göra rätt för sig!

2009-07-27 @ 23:23:20
Postat av: Michaela

Känns som att jag har mina aningar om vem den där tredje kommentaren kommer ifrån. Och den personen kan inte knäcka mig med sina elakheter!

2009-08-04 @ 22:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0