Happy Birthday!

Hemma efter en av de varmaste dagarna jag har haft på jobbet. Detta beroende på att jag denna dag har bytt ut min på gränsen till köldskadade glasskiosk mot stadshotellets varma pannkaksbuffé. Mums(!) på pannkakor med mjukglass och lakritsströssel. (Känns nästan som att min blandning av mat börjar likna Kims)!

Ikväll ska Robin och jag fira hans födelsedag som äger rum imorgon med att grilla lite. Och, innan vi sätter igång, kan någon tala om för mig om en engångsgrill är det enda man behöver om man ska grilla. Så vi inte sitter ute i skogen någonstans och måste äta rått kött för att överleva kvällen! Jag funderar också på om jag ska köpa godis eller jordgubbar? Man måste ju prioritera de småpengarna man har nu så här tre dagar innan lön rätt!

:)

2009-07-17 @ 16:47:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan ju vara smart att ta med sig en tändare också(I) ;)

2009-07-18 @ 14:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0