Och nu då?

Är lite irriterad idag på grund av att jag lämnade in datorn för att den stängde av sig själv hela tiden och fick tillbaka den med ett uppdaterat virusskydd och en räkning på 400 kronor. Tack så mycket! En tröja i söndags och hål i öronen igår på det också, så är mitt studiebidrag för december månad slut. Och det är endast den 2 december.

För att förhindra att datorn stänger av sig nu måste jag sitta med en liten fläkt under den. Stadigt när man ska ha den i knät, eller inte. Dock är det ganska skönt att sätta ansiktet emot den, för jag är så varm.

Som grädden på moset (säger man så?) måste jag nu läsa ungefär 32 kapitel av Goodnight Mister Tom (som kan vara världshistoriens tråkigaste bok). På engelska!

Tacka vet jag Paradise Hotel ikväll, min räddning!

Godnatt!

2009-12-02 @ 20:19:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det heter "grädden på moset" det är ju grädden som ger fluffet och den goda smaken;) Du kan ju säga "pricken över i:et"..den tycker jag personligen är lite störig. För skriver man "i" med en stor bokstav "I" är det ju ingen prick. lite tvetydigt.



btw

Hoppas inte bonden såg att du var uppe på balarna. Går det hål på den så förstörs allt. Busunge!

2009-12-03 @ 12:14:54
Postat av: Anonym

älskar den bilden med dom tighta jeansen

2009-12-03 @ 21:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0