Jag tappade min deodorant i toalatten!

Ledig dag idag och har varit och åkt skridskor. Dock inte så länge eftersom det var en galen skolklass i ishallen. Jag blev lite skakis.

Så skakis att när jag precis skulle ta på mig deodorant tänkte jag: "Tänk om jag tappar deodoranten i toaletten". Sekunden efter händer det jag befarat. Ibland är det som att det undermedvetna styr (eller något). Hur som helst så är väl det vanliga vattnet i toaletten efter att man har spolat (och innan man har kissat) inte något äckligt?????

Det var mammas deo, men det tänker jag inte säga till henne!

Nu ska jag ägna mig åt något nyttigare. Laga mat åt min syster som just nu befinner sig på en buss i Kisa.

Hej!
2009-12-14 @ 15:35:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0