Hjälp!

Äntligen slut på all plugg innan jullovet. Har suttit konstant två dagar nu och pluggat till mitt historiaprov. Men det är klart att man inte förstår när man ska läsa 30 sidor av text som skrevs för typ hundra år sedan. Klart att provet inte gick bra då. Det var nog mitt sämsta prov sedan Samhällsprovet i ettan, men då var det ju inte mig det var fel på, utan läraren :)

I alla fall så behöver jag hjälp, hjälp, hjälp!!!!

Jag har (precis som många andra:) fått ett presentkort från ALV där jag jobbade i somras och ska välja en affär där jag får 500 kronor. Vilken ska jag välja??????

H&M, Vero Moda, Din sko, Ur & Penn, JC eller The Bodyshop verkar mest intressant. Funderar även på att ta Triss. På 20 Trisslotter lär man väl vinna något i alla fall?

2009-12-10 @ 15:41:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0