Barnvakt!

Näst sista veckan i skolan avklarad, nu återstår bara nästa vecka (med sovmorgon måndag, tisdag samt lucia som bryter schemat på fredag, chill;) och en veckas praktik innan jullovet! :) :) :)

Ikväll och imorgon ska jag vara barnvakt. Jag hoppas inte att det blir likadant för Stina som det blev för mig den där gången när jag var liten och Mia och jag skulle ha barnvakt. Vi fick välja om vi ville vara hos farmor eller hos mammas bästa vän Lotta och hennes underhållande barn Sebastian och Antonia. Mia valde att åka till Lotta och jag valde att åka till farmor. Det skulle jag inte gjort. Jag ångrade mig hela kvällen!


Lägg märke till Antonia, lilla tjejens, enorma kinder ;)

2009-12-04 @ 14:47:13 Humor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0