Baka aldrig med din partner, del 2!

Har idag gjort en favorit(?) i repris. Bakat med min pojkvän. Som jag även gjorde i våras en gång och dokumenterade det här i bloggen. Egentligen borde jag ha letat upp det inlägget innan vi satte igång och bakade så jag visste vad som väntade...

Jag vet inte vad det är med mig, men jag kan verkligen inte kontrollera mig. Det är faktiskt jobbigt att konstant vara arg på sin pojkvän i tre timmar BARA för att han aldrig tidigare hade bakat pepparkakor med glasyr och inte förstod hur man skulle göra. Stackars, stackars!

Fast när han istället för att hjälpa mig att städa efteråt går och lägger sig i sängen förtjänar han att jag blir arg!

Knäcken blev i alla fall lite god :)



För övrigt läste jag igenom massa gamla inlägg när jag letade efter baka inte del 1-inlägget och slogs av hur sjukt mycket min blogg har gått ner sig. Så jag måste försvara mig med att säga att det inte är jag som har blivit tråkare, utan bara min blogg!!!

2009-12-13 @ 14:05:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

haa pick your battles :P

2009-12-13 @ 15:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0