Jag är inte så djurvänlig!

Varning alla djurälskare, jag tror inte att ni kommer gilla det här klippet. Men för mig lite mindre djurvänlig, så är det helt underbart roligt. Kollade på den sjukt roliga filmen "Linas kvällsbok" en stund igår och både jag och min syster (som för övrigt är ännu mindre djurvän än mig) skrattade så vi höll på att dö.

Nu ska jag ut på powerwalk (som det verkar heta enligt henne) med Linda. Jag trodde aldrig att den dagen skulle komma. Men det räckte visst med att slänga in en kommentar om att jag hade tråkigt till Linda på facebook så var man plötsligt omhändertagen. Tack för att du får mig bort från mina tankar om att jag vill förändra världen och åstadkomma något stort idag. Lustigt, men jag har varit så uttråkad idag att jag till och med funderat på att starta en webbutik eller hemmaförlänga naglarna. Även om det sistnämnda inte förändrar världen så mycket!

Jag ska nog be Linda ta med sin hund Sickan förresten! :)


2009-08-26 @ 17:08:40 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0