Film och kolapaj!

Tänkte vara lite snabb idag och lägga in bilderna från Egypten direkt, men självklart dör ju kameran efter ett par bilder. Typiskt mig när jag äntligen har tagit tag lite i min vardag.


Ungefär så här långt kom mina bilder, men med det här underbara motivet så gör ju inte det något att jag inte har fler bilder:)



Kvällen bjuder på film hos Kim och självklart har husmor Linda ställt sig och bakat ända sedan sena eftermiddagen. Någon slags kolapaj, och om jag känner Linda rätt blir det inte speciellt äckligt :)

Pusssssss :)

2009-08-25 @ 20:10:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

Gull! Nästa gång blir det vit kladdkaka!! :)

2009-08-26 @ 12:09:13
URL: http://gunnarssonlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0