Om man inte vill sova efter en utekväll kan man...

Jag tror att ni alla har hört historien om pojken i Vimmerby (jag nämner inga namn, men vi kan kalla honom X) som efter en helkväll på Harrys bestämde sig för att ta med sin hund (jag nämner inga namn där heller, men vi kan kalla honom Y) på en promenad. Tidigare på kvällen har han varit på en förfest hos två snälla systrar där han hällde ner hela trapphuset med öl och när han sedan blev avlämnad hemma hos sig själv av en snäll kompis bestämde han sig för att inte sova, utan istället ta sig tillbaka festen.

Det var då han tog med sig sin hund Y och när han kom ut i sommarnatten bestämde han sig för att han inte ville gå, utan cykla. Istället för att sno en gammal cykel bestämde han sig för att göra inbrott  i en butik och sno en ny, eftersom han så bestämt ville ha en ny och fin cykel.

Jag förstår att ni alla nu undrar hur det här gick till och det gör även jag. Så igår tog jag med mig min kompis Linda som agerade fotograf, hennes hund Sickan som spelar Y och jag själv spelar X och undersökte detta. Vad tror ni om min teori?

X tog med sig sin hund Y ut på en promenad!


Sedan band han fast hunden vid en stolpe utanför butiken!



Efter det lämnade han Y ensam nere på marken...



Y väntade och väntade



Medan X började klättra upp för väggarna upp på taket för att ta sig in i butiken genom skorstenen!



Sedan satt han på taket en stund utan att lyckas ta sig ner genom skorstenen!



För att tillslut falla pladask ner från taket mot marken!



Sedan gick X och Y hem igen!
2009-08-27 @ 17:36:23 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: J

hahhahahhahaha, den historien har man ju hört :P

2009-08-27 @ 19:52:58
Postat av: Linda

hahaha!! ;)

2009-08-27 @ 20:20:32
URL: http://gunnarssonlinda.blogg.se/
Postat av: Max Malm

Hej,



Vad är det för hundras?

2009-09-01 @ 13:04:49
URL: http://malm.me
Postat av: R

hahah kanon bra ;)

2009-09-02 @ 09:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0