En helt vanlig dag?

Mitt hem har förvandlats till ett dårhus/arbetslöshetsförening. Det är inte en lugn stund här. Michaela, Kim och Robin har helt och hållet tagit över lägenheten och jag är på väg att bryta ihop. Det var lugnare tidigare idag i när jag sprang fram och tillbaka mellan stan och skolan och spenderade onödigt mycket pengar så här en vanlig torsdag. Jag har till och med varit på posten för typ första gången i mitt liv och hur stor är sannolikheten att mamma dyker upp där just i samma sekund?

Nu måste jag skynda mig att rädda mitt hem innan det helt kraschas av de här uttråkade människorna!


En helt vanlig dag med Kim!
2009-08-27 @ 14:41:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0