Arbetslöshet?

Har nu återvänt hem från skolan till de arbetslösas högkvarter, mitt hem, där min pojkvän och min syster har spenderat förmiddagen med att skriva CV så de slipper vara arbetslösa längre. Dock är jag lite osäker på om det går bra eftersom Robin mest sitter och gungar på stolen, slänger sig i sängen eller säger att han inte kommer på mer att skriva. När jag skymtar att han har skrivit "Jag är enormt vältränad" i sitt personliga brev vågade jag inte titta mer.

Jag känner inte att jag passar in här. Snälla ta mig här ifrån.


Förresten så hittade Amanda två jämnstora kompisar idag i skolan! Grattis till henne! :)
2009-08-26 @ 13:28:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Edde

Fast det här är ju skamligt, hur kan Peter vara så värdelös på att hjälpa till i en sån här situation.. Jag ser ju i alla fall lite verkligt kort ut :P Han ser bara drågad ut! :)

2009-09-02 @ 08:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0