Sommardag!

Sofie och jag har haft en dag i solen idag. Väldigt skönt. Vi började med att gå ut och gå med Sofies mormors supersöta pudel Morris. En jättesöt jättestor pudel med såna där puffar på benen. Sedan åkte vi hem till hennes pappa och spelade badminton och kort med hennes söta lillabror Micke Lloyd. När jag råkade skjuta upp bollen på taket, och ramlade ner från Sofies axlar när jag skulle ta ner den bestämde vi oss för att istället gå över till att spela kubb. Det började bra för mig och jag vann de två första omgångana, sedan vände min tur och Sofie vann de tre sista gånger. Jag bröt ihop!

Nu kom vi precis hem till mig och upptäckte att pappa har målat om en vägg. Vi tyckte att det luktade något konstigt och när vi upptäckte den nya väggen sa sofie: "Det luktar som i en hamsterbur". Nu funderar vi på att vålgästa (som vi är så himla bra på) Manda och Tenga, men eftersom vi inte vill möta samma syn som de gjorde igår funderar vi faktiskt på att låta bli!

PS. Min syster är fortfarande inte hemkommen. Jag ber er igen att kontakta mig om ni har hört något om hennes frånvaro.


Jag och Morris. (Jag skojade om puffarna på benen)


Soff och Morris pussas.
2009-04-12 @ 22:24:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0