Favorit(?) i repris!

Hej mina vänner!

Kvällen igår var väldigt lyckad. Förfesten förbev inte som Fucking Åmål-festen utan efter ett tag började det rulla in folk. Mycket roligt folk var det också!

Sedan drog sällskapet vidare till Harrys och jag gjorde ett försök på vinst och förlust, och jag lyckades igen! Men, tyvärr blev det lite av en repris av förra gången. Alltså pank, minderårig, ensam och med jackan i handen fick jag gå ut och ställa mig på parkeringen och vänta på att min snälla pojkvän kom och hämtade mig. Jag måste säga att det känns väldigt tryggt att ha någon som alltid ställer upp i sådana situationer! ;)

Det var också första natten på hela veckan som jag inte sov i samma säng som min syster, det resulterade i att jag fick en väldigt god sömn i natt.  Jag somnade direkt, utan att någon störde, sa dumma saker så att jag börjar skratta eller la benet över mig .(Det har även hänt att Mia har vaknat av att någon har båda benen över hennes). Därför vaknade jag utsövd klockan 8 idag och jag känner mig på topp! :)

Bilder kommer senare idag! :)

2009-04-04 @ 12:54:14 Party Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0