Män som hatar kvinnor

Hej!

Jag ursäktar den dåliga uppdateringen ännu en gång. Det beror även den här gången på att det är så många människor som håller mig ifrån mitt hem! Den här dagen har jag också börjat leka lite hobbypsykolog, genom att försöka vänja bort Robins fördomar om olika affärer. Dagens resultat var kanske inte jättelyckat, men jag känner absolut framstegen.

Igår var jag, Mia och Linnéa på bio och såg filmen Män som hatar kvinnor. Det var nog en av de bästa filmerna jag sett, men riktigt otäck emellanåt. Kan verkligen rekommendera er att se den, men då bör man vare beredd på de extrema scenerna som förekommer. Som tur är kan man ju blunda när det blir för otäckt, som jag ofta gör!

Nu snart kommer min syster hem från jobbet (förresten ringde hon mig förut och frågade hur jag hade haft det i skolan idag, tjejen med koll) och som vanligt sitter jag här och väntar på henne. Hon ska laga mat åt mig, och jag är så otroligt sugen på att grilla. Men eftersom ingen av oss kan grilla så får vi nog vänta med det, tyvärr!

2009-04-14 @ 16:49:40 TV & Film Permalink


Kommentarer
Postat av: Wille

Welle, alla kan grilla! ;)

2009-04-14 @ 20:57:51
Postat av: Anonym

Håller verkligen med om att "Män som hatar kvinnor" är en av de bästa filmerna som någonsin spelats in, i sverige åtminstone. Den bästa svenska filmen som någonsin gjorts är dock enligt mig Ridskolan 2 som även blev nominerad till 7 Oscars. Den gick dock bara en och det var för bästa erotiska scen.

2009-04-14 @ 22:41:26
Postat av: Anonym

tror du man kan ladda hem den där ridskolan? verkar bra...

2009-04-16 @ 15:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0