Dålig vana!

Hej!

Det känns som att lovet börjar ta slut, trots att det bara är torsdag. Så känner jag alltid på lov. Måndagar är helt okej, för då känns det som att det är hur lång tid kvar som helst, men helt plötsligt så blir det tisdag och då börjar min panik komma. På onsdagen har paniken stigit ytterligare och på torsdagen vill man antingen bara gå och lägga sig i sängen eller spola tillbaka tiden. Men, värst är ändå fredagen för då vet man att hela veckan har gått och att man skulle vara ledig nu hur eller hur. När lördagen har passerat är det söndag igen och då känner man sig lika deprimerad som vanligt och man tänker tillbaka på veckan som gått och upptäcker att man absolut inte har gjort något vettigt alls. Det här är ett extremt dåligt mönster jag har som jag måste vänja mig av med!

Över till något annat. Istället för att bli våldgästade av Sofie och Amanda igår lyckades de på något sätt övertala oss att våldgästa dem. Vi tänkte avsluta vår våldgästning (i Sluggos hus) med att gosa lite med hundarna, men när Indra kom inspringande och kissade på golvet direkt blev Robin rädd och tvingade mig ut i bilen igen. Istället åkte vi hem till Kim och Maja som tvingade på oss några filmer. Jag vet inte om det berodde på att Robin inte ville se skräckfilmen de hade skickat med oss, men i alla fall upptäckte vi att klockan var väldigt mycket och jag tror att Robin låtsades att han var trött. Jag somnade i alla fall direkt!


Hej då ju!
2009-04-16 @ 15:02:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kim

Tvingade på er? Ni valde att komma hit själva, sen orkade vi inte ha kvar er och "hjälpte" er med valet av film :)

2009-04-17 @ 00:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0