It's a beautiful day!

God morgon!

Idag ställde jag klockan tidigt på 10.00 för att jag ändå skulle hinna uträtta något nyttigt innan jag går till skolan vid 12. Jag vaknar upp och inser att klockan inte har ringt och tänker att det är så himla skönt att få ligga kvar i sängen en stund. Jag tar då upp mobilen och kollar vad klockan är. Den står på 09.59 och börjar ringa i min hand. Grattis Wendela. Med ännu störe bankningar i hjärtat än igår när jag blev överkörd av två galningar på cyklar som tog över min kropp steg jag upp ur sängen.

Nu har jag ändå inte fått något vettigt gjort eftersom att jag dagen till ära bestämde mig för att faktiskt borsta håret för att fira min sovmorgon inte hittade borsten. Jag har sprungit runt som en galning i hela lägenheten och till slut hittar jag den framför spegeln på toaletten. Det första stället man borde kolla på, men det sista stället man verkligen kollar på!

Den här morgonen var inte bra för mitt hjärta, eller för mitt fortsatta framtida morgonhumör!



2009-04-21 @ 11:18:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0