Aggressioner i morgonrock!

God morgon!

Kände att jag var extremt trött och hade lite ont i kroppen igår, så jag bestämde mig för att stanna hemma idag och vila. Känner mig fortfande lite konstig i kroppen, men det går förhoppningsvis över till kvällen. Linda berättade precis att det är gratis inträde till Harrys, så jag känner mig genast lite bättre. Dessvärre är jag ju inte 18, så jag får se hur kvällen slutar för mig!

Just nu sitter jag och kolla på min syster i morgonrocks alla aggressioner. Hon ska visst åka bort senare idag och har lite att göra innan. Bland annat bränna en skiva till bilresan, vilket inte fungerar.  Förut råkade jag lägga mig på hennes nya sminkborstar och det ledde till ett smärre utbrott. Nu sitter hon och sjunger lite för sig själv samtiigt som hon med jämna mellanrum skriker "Joel-brännare". Jag får i alla fall hoppas på att hon och "Kungen" (?)  får det trevligt ikväll!

Shit, nu började musiken hacka. Undra vem som snart kommer inspringande hit med rök ur öronen. Bäst att fly!


Puss på min glada syster!
2009-04-30 @ 09:49:34 Humor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0