Urtvättad limegrön!

Hejsan!

Idag har jag faktiskt inte något roligt alls att berätta. De enda planerna jag har är att plugga, eftersom vår lärare är helt oresonlig. Riktigt roligt!

Idag på idrotten fick Amanda och Sofie för sig att vi skulle leka lekar. De valde ut lågstadielekarna "Kom alla mina kycklingar" ocn "Under hökens vingar". Konstigt nog gick Lotta, vår lärare, glatt med på det och vi lekte lekarna en liten stund. Amanda försökte komma undan med sina urtvättade gröna trosor, hon sa att de var limegröna, för att slippa springa förbi "höken". Jag kallar det höjden av lathet. Eller kanske rädsla!

Hur som helst så ska jag sätta på lite musik nu och sätta mig och plugga. Undra vad det blir idag? Roxette kanske? :)


En gammal bild på mig och Mia framför julgranen. I november :)
2009-04-08 @ 14:24:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0