Tredje gången gilt!

Nu ska jag och min syster precis iväg till vår tredje raggarunda idag, den här gången tar vi även med den gula lilla kycklingen Robin. Eller, rättare sagt så är det han som tar med oss. (Förresten kan det ju inte vara så kul att vara en kyckling just nu, eftersom det är glas i alla kycklingar) Det bär av emot vår forna hemstad Mariannelund!

Kvällen här hemma kommer att spenderas med min syster och min pappa (som är sjukligt lik Martin Beck i beteende och röstläge). Förut stod min pappa och muttrade något om att snart var det dags att göra det tråkigaste som kommer med våren: Att putsa fönstrena! Jag och min syster suckade åt "Beck-kopian" varpå Mia drog till med "Ja, så är det. Om man bor någonstans"!

Jag har även två saker att upplysa er om! Look-a-like-tävlingen som fortfarande pågår och som jag även kommer presentera vinnaren i denna veckan. Och, imorgon kommer ett nytt gästblogginlägg! Jag vet, alla jublar! :)

Puss
2009-04-05 @ 17:59:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0