Tänk om jag hade en liten, liten apa!

God morgon!

Jag är ganska trött just nu, detta är min tredje sömnlösa natt. Jag och min syster fungerar verkligen inte ihop. Jag tror att vi måste ha skilda sovrum från och med nu.

Igår när vi låg och försökte sova kom vi in på metoder man använder för att somna lättare. Vi båda var överrens om att vi inte kan somna utan att ha fantiserat ihop någon historia innan vi somnar (missförstå mig inte när jag säger fantisera). Oftast fantiserar vi om saker som att alla killar vill ha oss, att vi kan flyga, trolla eller något liknande. Vändpunkten, alltså när jag insåg att det är nog bäst att lämna ämnet och istället försöka sova på riktigt kom med Mias kommentar:
"Jag brukar fantisera om att jag har en apa som följer med mig överallt och alla andra tänker wow, Michaela har en egen apa"!

På återseende!

2009-04-02 @ 08:03:01 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Supressed childhood memories? ;P



/Wilhelm

2009-04-02 @ 11:54:08
Postat av: Michaela

Sluta lek hobbypsykolog Wille ;)

2009-04-02 @ 14:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0