Sex and the city-outfit!

God morgon!

Sitter på balkongen och solar nu för att få lite färg till festen ikväll! Mia står bredvi konstant och skrattar åt mig i min Sex and the city-outfit. Jag har nämligen fått på mig ett par sådana där stora trosor/shorts som Carrie alltid springer runt i och en liten tröja som är avklippt till en magtröja som Samantha brukar ha. Det är inte snyggt och därför blir det heller ingen bild i det här inlägget!

Otroligt skönt väder idag. Mina planer är att ligga här större delen av dagen och plugga, men jag är osäker på om det blir så eftersom man lätt blir så uttråkad. Men nu har jag med mig lite läxor ut som jag förhoppningsvis kan fördriva tiden med lite!

Puss :)
2009-04-25 @ 12:34:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0