Sabotage av vårt försök till glädjespridande!

Någon försöker sabotera min systers pepp-lappar. Imorse när hon kom till kontoret på jobbet satt nämligen en lapp på datorn med texten "Livet är en väntan på döden". Jag ber den skyldige att träda fram och erkänna. Du får gärna be om ursäkt också! :)

Nu blev jag lite arg på det, så jag gick till skafferiet för att tröstäta lite. Det enda jag hittade var ett pringlesrör med exakt 7 chips kvar i, så jag mår faktiskt lite bättre nu. Jag kollade även på termometern precis som visade 33 gader (i och för sig så ligger solen rätt på den och den lilla apparaten håller på och smälta) så nu mår jag ännu bättre! :)

Glädjedödare!

2009-04-28 @ 17:15:29 Humor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0