Plugg, plugg och ännu mera plugg!

Känner mig inte inspirerad alls just nu. Sitter och pluggar men det känns inte som att jag kommer någonstans. Jag är just nu (precis som alla andra) inne på sista veckan innan lovet, då alla lärare verkar tro att man bara har just deras lektioner och därför trycker in flera prov och inlämningsuppgifter på de här fyra dagarna än vad vi annars har på en hel termin. Känns inte så där helt okej!

Jag bryr mig faktiskt inte om Sveriges grundlagar, ännu mindre bryr jag mig om "den linjära funktionen y=kx+m", som det så fint heter. Gah!


Kanske åka bort lite? Smart drag av Jenna att åka till USA! :)
2009-04-07 @ 16:40:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0