Picknick i solen!

Hej!

Igår föreslog jag för Robin att vi skulle gå på picknick idag eftersom att båda slutar tidigt. Så nu ska vi snart åka och handla lite fika och sedan ska ha ta med mig till något ställe där "Vi kommer vara helt ensamma i solen och vid vattnet". Det låter ju romantiskt! :) Ibland måste man faktiskt få skryta lite, så jag tror faktiskt att jag har den absolut bästa pojkvännen i hela världen :)

Pussss


Tickasötisen en gång när hon var liten i solen :)
2009-04-29 @ 12:22:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha måste gå vidare på det spåret som det skrevs om i något annat inlägg...Vad har du träffat för killar egentligen????

2009-04-29 @ 18:28:12
Postat av: Wendela

Jag må ha träffat många olika killar, men just nu träffar jag en väldigt bra kille faktiskt :)

2009-04-29 @ 21:45:14
URL: http://www.wendelamedw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0