Påsk på kryckor!

Gårdagskvällen bjöd på mycket skratt hos Sandra. Jag vet inte riktigt vad det är, men när jag, Amanda och Sofie är tillsammans blir vi odrägliga. Jenna kommer alledeles strax hem från USA och jag kan säga att det är efterlängtat. Hennes lugnhet behövs för att väga upp vår icke-lugnhet. :)

Idag är nu påskmiddagen avklarad, men faktum är att denna påsk inte riktigt blev som vanligt. Min syster går nämligen på kryckor, eftersom att hennes skoskav blev inflammerat och har spridit sig upp i hela benet. Jag visste inte ens att det var möjligt. Men jag måste säga att det är extremt kul att se henne glida omkring på sina kryckor och då och då råka slå i dem i benen så att hon faller framåt.

Kvällens planer är att åka långt ut i skogen och grilla med min systers vänner. Mia hade även planerat någon slags brännboll, men på grund av hennes oväntade "skada" kommer nog inte det bli av. Synd!


Påsk mitt i sommaren:)


Mackan hoppar omkring med bandage och kryckor :)
2009-04-10 @ 16:45:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha, vilken snygg bild! Och du, om du visste hur min fot känns skulle du inte skämta om det ;)

2009-04-10 @ 22:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0