Min största rädsla!

Hur skönt är det inte med lov? Jag gör absolut ingenting, bara går omkring här och njuter av solen. Det känns nästan som det är sommarlov istället för påsklov. Robin får lite abstinens av att sitta inne och inte göra någonting, så han försöker för sitt liv få med mig ut och åka inlines. Men, efter att Sarah berättade igår hur det gick när hon och Chrille skulle åka inlines förra sommaren och hon istället ramlade i farten ner för en backe så tror jag faktiskt att jag stå över. När hon även drog historien om när hon åkte skridskor i vintras och krockade med en hockeyspelare så tror jag att jag även att min skridskoåkningen är ganska körd ett par år framöver. Jag hoppas att min hockeyspelare till pojkvän förstår min skräck för det här och respekterar att jag aldrig i hela mitt liv kommer vilja åka varken inlines eller skridskor.

Nu ska jag börja skriva på ett litet uppdrag jag har fått. Det kommer komma upp här senare och jag hoppas på reaktioner!

Pusshej :)


Puss
2009-04-15 @ 14:22:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0