Min blogg är stalkad!

Min blogg har fått en stalker. Kim Lindman har alltid varit en av mina trognaste läsare, men efter min tävling jag hade för ett tag sedan har hans intresse utvecklats till en sjuklig besatthet. Varje kväll kopplar han ihop sin dator med projektorn, tar upp min blogg och bara sitter där och tittar på min vackra blogg i timmar. Min teori om hans besatthet är att han är otroligt besviken över sin andraplats i tävlingen och på något sätt söker tröst i min blogg!

Ta en titt på de här bilderna nedan jag fick anonymt skickade till mig. Kim är en äkta stalker!



2009-04-19 @ 13:33:44 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: Kim

Haha , jag är bara din mest trogna läsare och bilden är ju tagen från en av mina "wendelamedw" kvällar. Jag köper en stor påse godis, slår på projektorn och sitter och läser din blogg helt enkelt (A) :)

2009-04-19 @ 23:48:35
Postat av: Anonym

Asså den där Kim Lindman verkar inte ha alla hästaar hemma! :S

2009-04-20 @ 21:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0